Ja wat dat betreft ben ik het weer eens met Bakkert. Maar ik denk dat zijn houding tav vrouwen toch iet wat te ongenuanceerd is. Om nou te zeggen dat de vrouwen helemaal niks doen, ben ik niet met hem eens. Ik beluisterde in zijn kritiek dat hij fysieke inspanning als hekken maken en grond omhakken, dieren slachten en wc's bouwen hoger waardeert dan koken, boter karnen, koeien melken en de moestuin bijhouden. Vrouwen zijn fysiek zwakker. Logischerwijs krijg je dan een verdeling in taken waar ieders talenten ten volle wordt benut. Ben je sterk dan doe je fysiek zwaar werk, ben je dat niet dan doe je werk waar dat niet bij nodig is. Maar dat betekent niet dat je dan niet gelijkwaardig aan elkaar bent. Bij de vrouwen zit er iig 1 die niet veel uitvoert, maar bij de mannen kunnen we er ook tenminste 1 aanwijzen.
Ik vind het dan ook een verontrustende ontwikkeling, dat de heren de dames er eerst allemaal uitwil. Dat gaat ze nog eens opbreken.
Het is bekend dat vrouwen beter tegen weinig eten kunnen dan mannen,...wie weet gaan de heren daar straks over struikelen??? Wederom de tijd zal het leren.