Nieuws Volg en like ons op Facebook!
ff mijn vriendinneke bovenaan zetten
...ik ben tegen alles wat links is.........
om jou woorden te gebruiken een stil leven zonder diepgang ver verwijderd van al het bezitterige zich zelf overschattend zonder steeds lastig gevallen te worden mezelf zal vereiken met een wens
eindelijk iemand die me begrijpt........ zonder dat ik haar ken denk ik niet dat Mieke een fietster is overigens.... dat ziet men aan de kuiten ennuhhhh....vereiken is met een lange ij en dubbel r.....die diepte zat hem zeker in het glas?
vereiken wil zeggen jezelf in een positie brengen dat je zo star wordt als de hars van een eik...
haal dat rot woord ALS er even uit , het is al zeker ...we zitten vrijdagavond in Auberge du Bonheur ......
du Bonheur... franse les is tijdje geleden maar is dat niet zoiets ALS (sorry..) 'OP GOED GELUK?' of eh.. 'SUCCES!'? succes, manneke
sterker nog dan is dit mijn laatste week, maar wat bedoel je met ...als ze niet wint......dat was 7 december toch al beslist ......dat moet jij beter weten als ik ...jij zat met een van die kaarsen in je handen ..helaas was hij wel uit
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
668 gasten en 11 vaste bezoekers