Graag had ik toch even gereageerd op wat je al in het voorstukje hebt gezien over mijn uitspraak volgende week, ookal mag dat niet maar ik vind het echt ontzettend jammer van de crew dat ze dit hebben uitgezonden, er zijn nog dingen gezegd die ze er wel hebben uitgeknipt!
De reden dat ik dit heb geroepen en waarvan ik echt oprecht spijt heb is gekomen na zeer lange aanslepende discusies met pey'tje, het kwam eruit na echt genoeg ervan te hebben en het was zeker mijn bedoeling niet om zoiets laags te gaan roepen maar te veel is te veel en dan gebeurd dat.
heb dit na alles ook tegen peyman gezegd en dit is ondertussen vergeten en vergeven, er waren wederzijdse scheldtirades maar dat was op dat moment.
Bij deze nogmaals mijn excuses aan hem.
edit crew:quotevak aangepast
Ik kan jou ook goed begrijpen hoor, ik vind echt dat je zoiets niet kan zeggen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat sommige dingen er zo uit komen!! ... Ik bedoel je zit daar zo lang, zo dicht op elkaar en zonder al het eten wordt het er ook niet echt beter op! ....
Ik vind trouwens ook dat ze zulke dingen niet op tv moeten uitzenden, ik bedoel dit kan misschien heel rot overkomen over jou in heel Nederland!!
Ik vind zo'n uitspraak natuurlijk niet goed, maar ik kan het aan de andere kant wel begrijpen!!
Ik vind het ook heel fijn dat je erop gereageerd hebt!! ...
Dat waardeer ik echt
...
Ik vind je eigenlijk iemand die minder doet dan de andere op de farm, maar als ik hoor wat je thuis doet/ deed is het al een hele verandering
...
Ik denk dat ik door dit berichtje toch wel anders tegen je aan ga kijken, al weet ik niet precies hoe het komt!!
bedankt hiervoor!
Ik had snel mijn antwoord over wat je zei, maar had ook moeten onthouden dat het daar zwaar is en dat ikmijn geval misschien ook wel kwetsende dingen had kunnen zeggen, waar ik later spijt van zou krijgen!!
Ik kijk uit naar de volgende farm en ik zal jou verhaal in mijn hoofd meenemen als ik kijk!!!
Xmoix