Ik ben het helemaal met Mapel eens!
@ Lady C: Waarvoor gebruikt Sofie dat excuus dan volgens jou? Ze werkt gewoon mee. Dan gebruikt ze dat excuus van "Ik ben lui." toch niet?
Peyman loop al een paar afleveringen terug mensen uit te schelden voor het rot van de straat. Oscar, Mieke die ineens een kutwijf en kankerwijf was, Sofie kreeg er ook helemaal van langs met zo'n verschrikkelijke woorden. Dan snap ik best dat Sofie ook eens ontploft en zoiets zegt. Ookal meent ze het niet, zoiets is dan heel snel gezegd. En terecht! Niet dat ik het een mooie opmerking vindt, maar als hij mensen voor kankerwijf enzo mag uitmaken, mag zij hem ook wel eens een keertje asielzoeker noemen.
En dan moet hij niet zielig gaan doen ineens.
Hij begint met schelden en als iemand iets terugzegt, dan is die andere ineens respectloos?
Hoe ie dat ook zei "Ze heeft geen respect, dan zie je meteen wat voor kutwijf het is." Haha wat respectvol gezegd...
Respect verdien je door zelf ook respectvol te zien. Niet door mensen af te zeiken.
BTW: Ik heb wel respect voor wat hij mee heeft moeten maken enzo. Maar hey, wat te denken van mensen wiens moeder overleden is aan kanker ofzo? Is zijn "kankerwijf"-geroep dan ook niet even erg?
Maar enerzijds snap ik het ook wel. Ik denk dat hij gewoon overgevoelig is. Ipv blij is ie dolenthousiast en ipv boos is ie razend.