Ik heb geen flauw idee wat er nu eigenlijk gebeurd is dat de sfeer zo verpest is...en dat vind ik iritant
...Of Oscar helemaal brandschoon is weet ik niet, of de anderen dat wel zijn weet ik ook niet...dat laten de producenten ons weer eens niet zien...
Eigenlijk vind ik de aflevering zelf helemaal niet zo boeiend, het enige wat ik leuk vind zijn de duels en die hadden van mij wel wat vaker mogen voorkomen....zo ongeveer twee of drie duels per aflevering tussen de duelisten, dat zou voor mij meer spanning in het geheel brengen, ik vind het nu zo beetje big brotherachtig en dat verloor zijn glans ook al gauw door het vele gescheld en geschreeuw onderling en de saaiheid die er af en toe van afdroop.....ik ben dan ook erg blij wanneer Ranger zijn opwachting maakt, daar mag ik graag naar kijken en luisteren, wat een heerlijk taaltje bezigt die man toch
Wel vind ik het ook behoorlijk irritant dat men Oscar zo op de huid zit, zoals met het dak dat persé op het kippenhok moest terwijl ze er met de neus bovenop staan en zien dat hij nog niet klaar was...wat een stelletje mafkezen zeg!
Ook het afkraken en uit de concentratie brengen van Oscar tijdens het duel vind ik maar zo zo..flauw en erg kinderachtig eigenlijk, jammer dat Nicolette zijn tegenstandster was, haar had ik het wel gegund eigenlijk om door te gaan, maar fysiek had ze het niet lang meer gered denk ik.
En ach dan mathijsje...die had zich er maar lekker gemakkelijk van af gemaakt door anderen verantwoordelijk te stellen voor de verschillende werkjes, zodat meneer lekker zijn spannende boek uit kon lezen...'t is een manier van leidinggeven, maar je maakt je je er niet echt geliefd mee denk ik.
Matthieu vind ik de leukste van het stel...'t is een mannetje met veel wijsheid in zich en ik denk dat hij best ver kan komen
...alleen zijn de fysieke proeven te zwaar voor hem denk ik en zal hij daardoor geen finaleplaats winnen...jammer genoeg.
voor de roddelende en afzeikende dames heb ik eigenlijk maar één woord over...BAH!!!!!!!!
Wat bezielt je eigenlijk om pipi langkous sokken mee te nemen naar Zuid Afrika en die in combinatie met een mini spijkerrokje te gaan dragen...of dacht Caroline dat die kousen voldoende bescherming zouden bieden tegen slangenbeten?