Wat vind ik van de Farm..
Ik zal me alleen over de inhoud van het programma uitwijden, het technische gedeelte zullen we maar niet over praten
Toen ik hoorde dat er een programma " The Farm " op tv zou komen, kon ik me er niks bij voorstellen, Na wat rondvragen ging het over " overleven " op een boerderij. Dat klinkt opzich best wel leuk, dus kijken maar.
Aflevering 1, openen met veel spectakel en de kijker het idee geven dat het echt iets heel erg moois wordt en echt gericht op het overleven op een oude vervallen boerderij. kom je binnen, staan er stoelen, tafels, bedden.. is dat overleven? op de grond slapen en zelf je stoelen en tafels maken, dat is toch overleven??
sinds aflvering twee kom ik al terug op de het hele farm gebeuren. Het is gewoon een Soap, meer niet. Jantje heeft ruzie met piet waardoor dirk niet kan werken. Het hele programma draait om de ergenissen van anderen en niet om overleven. en daar komt de vraag weer, Maar dat is toch geen overleven? Overleven is net rond komen met de spullen die je hebt en maar hopen dat je de volgende dag ook weer wat te eten of te drinken hebt. Nu krijgen ze alles in de schoot geworpen.
En dan het duel.. Spannend, maar blijkbaar zijn ze te creatiefloos om proeven te bedenken. Daarom doen we maar twee keer dezelfde proef want dat is namelijk heel erg spannend.
Ik kan er nog wel een uur over doorgaan, het gene wat ze vertellen over " overleven " is dus niet waar. Het is een Soap in Zuid-afrika, wat overigens wel een heel mooi land is.
Tip voor Yorin/Bluecircle, mochten jullie nog een reeks gaan maken, Haal het soap gebeuren eruit en ga je nu eens echt richten op het overleven. Neem een bouwval en laat ze zich daarop uitleven. Voor mij is de lol er voor dit seizoen er echt van af.....